Livestreamen

Posted on
Kinderkleding

Livestreamen met OBS

De meeste mensen die ons raadplegen willen graag livestreamen op YouTube, maar dat lukt echter niet iedereen. Voor bedrijven is het livestreamen een fantastische oplossing om hun klanten te benaderen en dit zal zonder twijfel ook sterk blijven groeien. Merken van kinderkleding bijvoorbeeld kunnen op deze manier hun nieuwste collecties laten zien terwijl de kijkers via een live chat vragen kunnen stellen. Een livestream op YouTube kan op ieder moment van de dag opnieuw teruggekeken worden wat dus betekent dat degenen die op het moment van de live uitzending niet de mogelijkheid hadden om de nieuwe kinderkleding collectie te bekijken, dit op een later tijdstip alsnog kunnen doen.

Kinderkleding

Om kinderkleding te livestreamen wordt er als het ware een modeshow opgezet waarin de nieuwe zomer of wintercollectie direct op YouTube wordt uitgezonden en overal ter wereld live gevolgd kan worden. Zo kunnen bijvoorbeeld moeders die werken of die niet de mogelijkheid hebben om de show bij te wonen deze volgen vanaf hun smartphone of tablet. Deze nieuwe manier van adverteren wordt door steeds meer mensen bekeken en het is voor de bedrijven dan ook vaak makkelijker om op deze wijze hun specifieke doelgroep te bereiken.

Wij leren mensen en bedrijven hoe ze moeten livestreamen op YouTube en hoe ze van hun merk een waar succes kunnen maken. Vergeet niet dat je met YouTube kunt livestreamen en je tevens ook meer klanten kunt aantrekken voor je bedrijf of product. Je kunt met het livestreamen gebruik maken van maximaal 4 uur per livestream en daar kun je dus heel wat informatie in kwijt. Een livestream op YouTube met OBS is niet alleen leuk om te doen, maar trekt bovendien ook ontzettend veel bezoekers. Een prima optie dus wanneer je jou bedrijf een boost wilt geven.